Werkwijze Personal Organizer

Als je contact met mij hebt opgenomen maken we een afspraak bij jou thuis voor een kennismakingsgesprek van een uur, waarin je kan vertellen waar je hulp voor wilt hebben. We maken een rondje door het huis zodat ik een goed beeld kan krijgen van de situatie. Aan het einde van het gesprek vertel ik wat ik voor je kan doen. Ik stel een plan van aanpak op en we maken afspraken over het vervolgtraject.

Sommige klussen kunnen op 1 dagdeel uitgevoerd worden, andere hebben meer tijd nodig. Een werksessie duurt maximaal 4 uur per keer. Elke opdracht wordt in overleg met jou en op maat uitgevoerd.

Werkwijze Budgetcoach

Nadat je telefonisch of per e-mail contact met mij hebt opgenomen volgt een intakegesprek. Dit gesprek is telefonisch en kosteloos en geheel vrijblijvend.
In dit gesprek bespreken we je situatie, wat je wenst en verwacht.
Naar aanleiding van deze informatie stel ik een plan van aanpak voor en bespreek met jou de kosten die hieraan verbonden zijn. Na dit gesprek besluit je of je mij als budgetcoach wilt inschakelen.
Jouw persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en je privacy blijft altijd gewaarborgd.
Vergeet niet: een inverstering in een gemiddeld coachingstraject betaalt zichzelf in bijna alle gevallen terug en sneller dan je denkt.

Een keer uitproberen?

Wil je een korte opruimsessie van bijv. een kleding- of voorraadkast? Of een begin maken met het ordenen van de administratie?

Boek dan nu een miniscan.

Kosten: €50,- (ex BTW en reiskosten boven de 15 km)

Maak een afspraak met de Opruimdiva: info@opruimdiva.nl